hele rogaland leser 2016
habu stavanger ansatte egen veileder for psykisk helse sydsiden bilutleie ålesund storflommen i 1967 tonn til kilonuten sykehuset telemark psykiatrisk
roger simmenes troll drilling martin fluid power informasjon ansatte i fusjoner  
flink på engelsk Ole M

barnslige bøker barn charlie blair wiki skolen som sosialt system Hva er det nå jeg gjør galt?

Recommended Posts

marquesas islands hot movies Ole M

lego hode oppbevaring Hei igjen!

hodejegerne handlingsreferat kort

quests that give mining xp osrs Tenkte jeg skulle klargjøre bilen for vinteren idag mens temperaturen ute fremdeles er grei. Bilen blir vasket og klargjort etter den vanlige oppskriften, før den blir satt i garasjen for å poleres. Etter å ha tatt halve panseret, så ser jeg at hele bilen er dekket med små prikker som pokker meg aldri forsvinner! Etter å ta en wipedown, så ser jeg i tillegg at lakken har grå og matte spor etter maskinen som heller ikke forsvinner... Nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre... Kjenner at motivasjonen for å holde denne bilen i orden bare synker... Har tatt mobilbilde for å illustrere. Det nederste bildene viser et snev av kjøresporene, men de er kjempetydelige når du ser dem med det blotte øye...

crossfit games 2017 women result

file not found in eclipse post-4426-0-77819200-1379259499_thumb.jp

kjaerlighetssanger på norsk post-4426-0-84169500-1379259504_thumb.jp

music kakkar somg post-4426-0-88622500-1379259507_thumb.jp

besøke kongenes dal

forhåndsstemme i annen kommune Bilen er som vanlig en rød 95 modell Corolla med SS lakk. Bruker DAS-6 Pro med oransje Sonax og MG Ultimate Compound. (Ja, jeg vet at utstyret og midlene ikke er optimalt!)

hardy sandhu naa

stolt iso container Kan noen gi meg noen tips?

web design color combinations

hønen bo og mestringssenter På forhånd takk!

• leiligheter hvilke hvitmaling er mest vanlig
tunikaer til fest Ole M

i cant stand listening to people eat Var ute nå og gjorde et nytt forsøk. Jeg mistenker faktisk at de prikkene gjerne kan være lakkstøv da bilen har vært kollidert og lakkert opp igjen... Toyota gjorde en elendig lakkjobb, så det hadde ikke forundret meg det spor om dette er tilfellet. Men kanskje litt tyngre skyts kan hjelpe på dette?

hele bibelen på nett

bank dnb no Angående kjøresporene, så klarte jeg å få disse bort ved å bevege maskinen fortere, men når jeg tar whipedown og lyser med ledlampa, så skimter jeg fremdeles en grå hinne som jeg ikke klarer å polere bort. Tror kanskje jeg må gå til innkjøp av nytt og bedre utstyr for å få vekk denne hinna, og kanskje få en oksideringsfri bil til slutt.

• leonard geiger cohen steers
punchboller av havre krekar
hugin ice cream maker bl 1000 ØHN

how reback our money on account to paytm Angående kjøresporene, så klarte jeg å få disse bort ved å bevege maskinen fortere, men når jeg tar whipedown og lyser med ledlampa, så skimter jeg fremdeles en grå hinne som jeg ikke klarer å polere bort. Tror kanskje jeg må gå til innkjøp av nytt og bedre utstyr for å få vekk denne hinna, og kanskje få en oksideringsfri bil til slutt.

glass getting broken

falde opp han kontra følge ham opp Du har nok bare fått kjørespor/grå slapp finish fordi polish/pute er for grov for denne lakken som siste steg. En mildere polish og pute til slutt løser nok problemet ditt. :)

• full episodes of oz free
walnut glen academy for excellence Gry

mosenteret mo i rana Jeg tror nok du har rett i at prikkene ligger i lakken, enten lakkstøv evt dårlig lakkering som du foreslår selv, ellers så hadde jeg gjettet på steinsprut (dvs små hakk og skader i lakken som ofte synes mye bedre på en nypolert bil enn en sliten én)

koniske rullelager justering

lite chrome browser Hvor mye press legger du på maskina?

ferrero rocher kake Utover de fysiske komponentene som er valg av pute og poleringsmiddel (og om du skal bruke en roterende eller en oscillerende maskin), så gjenstår teknikken som er en kombinasjon av press (vekta du trykker maskina med ned mot lakken), trinn på maskina (rotasjonshastighet) og hvor fort du beveger maskina over lakken.

• skjøte bjelkelag terrasse
førersete toyota hiace Ole M

fiskeslagene i norge

liberal party uk

vitenskaplig kalkulator online Var så lei av oksidering at jeg ga bånn gass med en del press, samt at jeg kjørte sakte... Når jeg lettet på presset og beveget maskinen mer, så forsvant kjøresporene. Steinsprut er det faktisk ikke mye av på denne bilen! Men jeg trodde ikke at den grå hinna skulle være en følge av for grov polering?

dette a vera i livet hva sier kommer faen brannmann sam Endret av Olimaen
  • helgerud kirke program
ramzan kadyrov instagram Ole M

starte home&cottage butikk Da blir det bestilling på Bilnerden! Uber pads i diverse grader, samt Menzerna FF3000. Tror og jeg kjøper Menzerna FG500 sånn i tilfelle... Burde jeg ha noe annet mtp polish som kan hjelpe meg?

• samfunnssikkerhetskonferansen 2018 uis
gjør det selv sengegavl Gry

strengere straffer i norge Min blå metallic Avensis likte ikke grov korrigering i det hele tatt, så ut som noen hadde sølt melk i klarlakken hvis jeg genererte noe som helst varme på siste steg

• linda christina larsdotter carlsson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

stjerne fra øst Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

millas mat kake med havregryn Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

condominium hua hin Har du allerede en konto? Logg inn her.

mercedes e klasse stasjonsvogn dashboard
strukturerte leker autisme navn av frukt post ledger books  

• Hvem er aktive   planet world cup 0 medlemmer

titanics ti liv aldersgrense Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

mike sullivan mafia © Detailers Club Norway AS 2007-2018

Om oss

hvite erica lyng Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

vietnamesisk restaurant trondheim glutenfri rundt spisebord rm
nautiske mil til kilometer ×